27/6

Midsommarhelgen är över, pjuuh!
Den har vart väldigt rolig och festlig.
Midsommarafton:
På dagen åkte jag, Markus familj och vänner ut på sjön. Sillunch med tillhörande snapps ( men jag skippade snappsen).
Jättemysigt, flera badade, men jag hade ju i sedvanlig ordning oturen att bli förkyld denna dag så jag hoppade det.
Efter sjön så åkte vi hem till Westerbergs i Tystberga och då tog jag mig ett dopp i poolen som så många andra.
Gjorde oss iordning sedan tog vi taxin mot Mattes midsommarfest.
Hade jättetrevligt till en början, vi grillade och hade jättemysigt. Tills jag upptäcker att min väska är borta.
Häxjakten börjar, vem har stulit den (efter vi konstaterat att polisen har den inte, inte taxibolaget, inte i tystberga och vi hittade den helt enkelt inte).
Men dagen efter dök den upp i taxin iallafall, pjuhh, man har ju lixom livet på nått konstigt sätt i sin lilla väska.
Dagen efter var tanken att vi skulle hämta bilarna i tystberga, men det hela slutade av ett partj av dess like med inkluderad grillning.
MYCKET TREVLIGT.
Midsommarhelgen har inneburit att jag är asförkyld och låter som Fran Fine.
"Mr shaffieeeeld"
Lite kul låter det ju faktiskt. men det är sådär när man ska hålla gruppträning..
På tal om gruppträning så har jag denna vecka 2 premiärer Skivstång samt Pilates.
Körde skivstång igår och ska göra det idag också, och imorgon är det dags för Pilates, så vore ju kanske bra att titta lite på den ;)
Onsdag, tiden går verkligen helt sjukt fort..
Vill så mycket i sommar, men så fort man blinkar är väl sommaren slut :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0