Jag vill allt, och lite till!

Ja, jag har gått och blivit stressad över att sommaren är slut innan jag ens fått semester.
Finns så mycket jag önskar att jag hann med..
Jag skulle vilja:
 
Hinna baka, laga goda grejer och grilla i massor
Frossa i smultron, jordgubbar och biggaråer innan de tar slut
 
Plocka kantareller
 
Åka till grönalund eller liseberg
 
Besöka taxinge slott och äta från deras enorma kak/tårt/bakelse buffé
 
 
Inreda balkongen lite fint
 
Glo på djur på Kolmården
 
 
Äta em stor, fin glass från Smultronstället
 
Käka ute i hamnen många gånger
 
 
Strosa i Trosa (altså staden, inte klädesplagget ;) )
 
Åka till västkusten
 
 
och utöver detta:
Sola
Bada
Dricka fina drinkar i solen
Koppla av
Läsa minst en bok
Åka till Grekland
Åka till Köpenhamn
Någon Weekend någon annanstans
Shoppa
Träna
Njuta
Hälsa på vänner
Åka till morfars stuga
Köra lite bil
och åka till USA i vanlig ordning ;)
 
 
Jadu, hur ska jag hinna allt??

Kommentarer
Postat av: emma

Spara Köpenhamn till i höst annars så kan du komma och hälsa på en helg och bo! <3

2012-07-05 @ 13:35:53
Postat av: matilda

duuu, jag har typ precis samma lista att hinna med under baaara augusti- so i say: super effektiva helger & eftermiddagar (om vi inte e helt lediga), så hinner vi ju lätt med minst mer än hälften där!! vill man så kan man, å jag har ju biiiil <3

2012-07-09 @ 14:43:10
URL: http://matildagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0