4

Vi närmar oss semestern med stormsteg, sååå skönt!!
På fredag är det äntligen dags!
 
Och i vanlig ordning går tiden fort.
I fredags hamnade jag och Markus i tba hos Kent och Lena, och då passade vi ju såklart på att ta ett dopp i poolen.
Vi tog bussen in till stan och avslutade kvällen tillsammans med Jonna och Frank med en bowlingsmatch.
Jag tror jag kom 2:a :).
 
På lördagen så åkte jag på mitt livs första rally.
Med facit i hand var det ju lite kul, men att gå långt med packning in i skogen.. mjaa...
Kanske banracing är mer utav min grej.
Men vi hade två kompisar som körde, så vi var ett gäng vänner som var där för att supporta.
Tyvärr så blev det en vurpa med rullning, men mitt framför oss, såg lite läskigt ut men det var ingen fara.
På kvällen var det rallyfest i Stenkulla, i efterfand så hade de räknat att vi var runt 60-70 personer...
Herregud!! Det var verkligen varmt i 2:an ...
 
Igår var vi sega med stora S.
Film, tv, soffa. Men vi lyckades faktiskt tvätta och laga 8 matlådor köttfärssås, så Markus är nog helnöjd.
=)
Vi åkte hem till mamma och pappa och hälsade på också, och åt söndagsstek, nuuuuummm!!
 

Kommentarer
Postat av: Mulla1

Om du hinner under semestern måste du ta med din karl och hälsa på oss på ön :) puss!!

2012-07-10 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0