Helg!

Igår när jag satt och hade tråkigt så kläckte jag en idé.
Jag blev sugen på att ha ett mål med träningen, inte bara det gamla hederliga "må bra", utan nått annat.
Blev då jättesugen på att anmäla mig till nått lopp.
Typ midnattsloppet i sthlm.
Så nu har jag lagt idén till mina brudar så får vi se om de vill haka på.
Blir ju lite roligare om man har nått att kämpa för lixom =).
-
För övrigt röddag, de stängde stan 16:00?!?! igår (och då var det inte röddag ).
jag jobbar, men halv dag 08:30-11:15.
Men nu är jag sugen på att dra ut på stan, fika, latte med minchokladsmak och en bulle.
Mmmmm... but I'll guess not.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mullis... tjejmilen??? Jag är på om du är..

2012-01-09 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0