Äntligen måndag

Ja om alla måndagar var på det här viset önskar jag att det var måndagar lite oftare.
Slutade tidigare.. Eller tidigare och tidigare slutar ju 16 om jag inte har några möten men då får jag ju o andra sidan inga pengar. Iallafall..
Så lagade mat tills Markus kom hem, känns skönt att kunna äta kvällsmat i vanlig tid. Kycklingwok blev det, tyckte det blev smaskigt :))
Vi hann träna fickparkering med mig.. Något ojämnt resultat..
Åkte och storhandlade, hämtade skridskor och åkte sen på svandammen.

Vi var helt ensamma det var kul och supermysigt. Markus försökte lära mig stanna.. Och lyckades väl någon gång :)

Nu avrundar vi kvällen med en kopp te vid tvn.


Jag har haft en supermåndag!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0