Moviestar

Fråga inte varför, men jag gillar Joel Kinnaman på facebook.
(okej.. tyckte väl han var lite snygg, eller han är väl det, men mer förr än nu tycker jag nog..)
Anyway, han hade uppdaterat faceook med en trailer på den nya kommande filmen Snabba Cash 2.
Om jag inte är helt ut och cyklar är det är blandning av bok nummer 1 och bok nummer 2 (aldrig fucka upp).
Det ska iaf bli spännande och kul när den kommer :)

En annan film de visade en trailer för när vi var på bio sist var Kvarteret Skatan. Altså Johan Glans for president! Han är verkligen så så så ROLIG!! Den måste jag se!

Sen kommer också Nobels Testamente, den verkar spännande, det är ju en film gjord från Liza Marklunds bok, så den kan nog vara nått att hänga i granen.

Och sen längtar jag ju till nästa del av Twilight men den vet jag inte när den är tänkt att komma :)
Men den som väntar på nått gott.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0