Good morning

Good morning, good morning to you.
Vaknade upp med en liten hos attack, så var tvungen att gå upp ur sängen och ta mig en halstablett.
Det är lika kul/svårt att gissa vad klockan är när det är helt kolsvart.. Min farhåga gissade på typ 3.. Men lyckligt nog var klockan ändå 06:30 ;)

Iofs vill jag inte vakna 06:30, eller 07:00 (som klockan brukar ringa på vardagar) för den delen heller.. Men hellre 07:00 än 03:00.

Nu ligger jag här i kolsvarta mörkret. Mobilen lyser jäkligt starkt, jag hör några enstaka bilar som susar förbi och sedan mannen i snarkofagen här brevid mig ;)
Vad gör man när man bor i en 1:a va?
Man vill ju vara snäll, inte väcka sin käresta som sover med varken datorer, tvapparater eller lampor.

Får klura ut nått.. Ska nog skaka lite på honom så kanske jag har chans att somna in också.

Godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0