v. 51

Herregud! Snart har det gått ett helt år.
Sitter just nu och väntar på julkalendern.. den väcker ju ändå lite barndomsminnen och är lite småspännande.
 
I helgen blev det hemmabakad pizza och film i fredags, tog en halv muss glögg och blev sedan bara sååå trött. kanske för efter jobbet så flängde jag runt efter julklappar, har väl typ det mesta klart.. kanske nån liten klapp till nån sådär jag tänkt på..
 
Lördagen så tog vi oss till Tystberga, mycket mysig eftermiddag med god middag ( röding, jag älskar fisk!! ), sen fick vi Kent på middag till kvällen och vi slutade vår kväll med många drinkar på fik@.
 
Igår så besökte vi mamma och pappa åt middag och pratade lite jul, och på kvällen kollade vi på hotelliggaren, aldrig sett den, men vi låg och fnissade hej vilt..
hehe.
jaa..

Vilket himla kul och inspirerande blogginlägg.. :)
Jag längtar verkligen till nästa vecka, har kommit på så himla fyndiga rim som jag bara spricker så sugen jag är på att läga upp dem.
Sen finns det en hel del annat som man väntar på och så ... :P
It will be exciting I'll guess.
Denna vecka är det julgransdags, jippie läntar så!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0