På resande fot.

Idag är det fredag och helg. Ska också åka till min syster i Lund och hälsa på. Med risk att låta jävligt dum.. Men vartfan ligger Lund. Asså söder ja ja.. Men inte som smygehuk.. Eller?

Jaja. Började min resa 14:47 och ska vara framme vid 19:32.
Var lite orolig om tfn skulle funka eller ej pga nytt simkort, nummerflytt samt simkortsadapter. Tur som var provade jag allt innan resan som självklart inte funkade. Så tog kontakt med phonehouse 3e gången denna vecka. Fick ny adapter men ny tfn hade ej kommit. Får nu ett sms om att min iPad kommit, men inte iPhone som var utlovad senast fredag och ipaden i mitten av dec, suck.

Är iaf glad att tågen går i tid och som på räls. Fick sällis av Sarahs Johan i Norrköping så set var trevligt. Alltid kul att träffa nån man känner på en oväntad plats.

Får just nu som jag förstått det av mina små snedblickar sällis av centerpartisten Sven Sunesson. Han gör någon dagordning för ARB. Utskottet. Kändis hoppas jag, tyckte dock inte mamma när jag smsa.

Nu är det bara ca 1 h kvar.
Då väntas Skåne, sol och bikni?? Eller?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0