*

Igår tog jag tag i saken..
Alla jag mötte hade kassar i händerna, jag hade en gran i hamnen. :)
Gick och köpte mig en gran.
Det var lite tyngre än vad jag tänkt mig men inte jättetungt, bara jobbigt att hålla statiskt.

Så igår pyntade jag, man får sådan myskänsla!!
Så nu vill jag ju slå in paket, men är jag för ivrig. Det är ju som allra roligast när paketen är " färska " inte när de legat 3 dagar och samlat damm..
Hur gör ni?
Kanske slår in ikväll ist.

Idag är det ett extra stort grattis och halleluja till Markus!
I helgen dricker jag och han kör!
Tjohooo! :))
Till helgen blir det nya Audi A3, och till nyår en Porsche. Man är lyckligt lottad minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0