14/12

Sankta Lucia.
Ja igår var det självaste Lucia.
Jag och många av mina vänner tog oss till St: NicolaiKyrkan. Sämsta platserna!!
För tydligen skulle man ha skaffat sig en biljett, biljetterna hade man ej betalat för ( nehe.. ? )
Men men, vi fick vänta till absolut allra sist och sen sätta oss bakem om tjock pelare.
Men tärnorna sjöng ju längs sidan också så det gick bra.
Jättefin sång, och jättemysigt att vara i kyrkan.
Dit går man ju inte allt för ofta altså.
 
Äntligen fredag, idag blir det jobb och sen ska jag försöka göra sista julklappsrycket .. det vore skönt att bli klar.
Har en idé nämligen.
Sen så var ju jag hos syster i helgen där vi gjorde minipizzor, nått som jag fortfarande är lite sugen på. Så det får nog bli det idag också :)
Lite oklar med pizzadegsreceptet dock...
 
Sen får vi se vad denna helg har att erbjuda.
Blir förmodligen lungt, kan tänka mig börja rimma lite, baka pepparkakor och ta en skön vinterpromenad.
Helgen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0