Höst(p)depp

Är det nått speciellt när det typ är fullmåne, ingen sol, kallt och helt plötsligt höst?!
Konstigt att man blir på dåligt humör?!
Igår tog jag och Matilda en liten promenix där vi beklagade oss, men det var skönt att få rensa sina tankar lite granna.
Vi passade på att promenera förbi djungeln i oppeby ( de här nya pensio-boendet ). Såg verkligen ut som utomlands därinne.
Jag känner att alla är typ höstdeppiga, ingen har engagemang eller motivation till särskilt mycket.
Man vill hinna med allt men kan inte, så man får dåligt samvete för det.
Det är så tråkigt med denna negativa bubbla, och som jag sagt många ggr, "energi föder energi".
 
Känner att all min vakna tid går ut på jobb och att få det fint och trivsamt här hemma...
Men tiden tillsammans och för en själv då eller med ens vänner och familj... så sjukt viktigt att man får till det också.
Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg, men skulle vilja ha sol, värme och mycket mer glädje just nu.
Men men , ena dagen är man på topp, andra dagen not ... Circle of life.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0