Godmorgon

Igår så "firade" jag o M 1 år 3 månader, hihi.
Firandet blev att vi båda åt våran mat i lådor, olika tidpunkter, en långpromenad/springtur och sen somnade jag i soffan och M kollade på CSI.
- Thats just love ;)
 
Igår när jag skulle till jobbet trodde jag att jag hade punka, spottade och svor och gick istället till jobbet.
Men nej, så var inte fallet.
Nån jäkel har tagit bort varje ventil på varje cykel som står här ute, inte bara luftat cykeln.. Utan hela jävla ventilen..
Så moget!!! Blir så irriterad....!!
Vi hittade förhoppningsvis alla ventiler så får be M och titta på det imorrn kanske.
 
För idag jobbar jag 08:30-19:30 härliga timmar..< Vi har planeringsdag på gymmet, hoppas det går bra.
Och ikväll är det lite träning också.
Trots att jag och M sprang en liten bit igår har jag faktiskt ingen nämnvärd träningsvärk ( 2:a rundan ), vilket är skönt!
Då vågar man ju ge sig ut igen =).
 
Hoppas ni får en bra Tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0