*

Jag har ett redigt shoppingssug!!
Bloggarrunt här i cyberspace och blev så himmla sugen på att åka till Stockholm ( eftersom det är närmre än NYC).
Laila Bagge bloggar om att hon var på brunch på Berns. Blev grymt sugen, såg verkligen superhärligt och gott ut och inte minst efterrättsbordet.
Så nu vill jag till Berns, äta brunch.
Italiensk pasta på Vapiano.
Franska macaroons på Ladurée.
ÅÅHHH!!!
Jag vill jag vill jag vill.
Men först måste jag hitta mig ett par snygga pumps och ta mig till Helsingfors tur & retur.

( och det första jag ska shoppa är kosttillskott på apoteket..., men vad ska man välja? )


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom till Sthlm och luncha med mig då!!! :)

2012-04-26 @ 08:14:45
Postat av: mackis

självklart ska du välja kosttillskott från Kyäni!!

2012-04-26 @ 16:45:37
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0