*

Då var påsken förbi!
Förutom allt härligt sällskap, god mat, massvis med godis helgen har bidragit har den dragit på jordens förkylning.
Jag låter som en rockstjärna, sååå hes.
Helt hemskt när man ska prata.
Igår så jobbade jag och Markus var ledig, typ.
Han hade skruvat ihop garderobsstomme, köksskåpsstomme, badrumsskåp, tagit fram den borttappade spegeln.
Han var verkligen superduktig!!
Pappa kom med borrmaskinen och hjälpte till att fästa garderoben i väggen.
Så nu ligger jag här i (f.nv.) Markus säng omringad av garderober.
Och i princip är den nya garderoben min aldeles egen 2,5 m :) Yeey!

Har haft lite ångest så jag vet att jag har körlektion denna veckan, men nääär??
Ringde igår, röddag, såklart att de inte svarade.
Mailade... inget svar.
Så ringde nyss, och som tur var så svarade någon.
För lektionen är idag 09:30.
Problemet är att jag är sjuk, så får äta mkt frukost här nu så jag piggnar till.
Viktigt att vara fokuserad när man ska köra bil ju, och dessutom var det ett litet tag sedan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0