*

Tiden går så fort.. :)
Och just nu är jag i ett val och kval.
Man har ju 25 dgr semester att ta ut under ett och samma semesterår.
Hur ska jag investera dessa dagar.. jag har nämligen redan tagit ut 20 st.
Jag har flera olika alternativ .. så vad väljer man?
Så himmla himmla himmla svårt...
Lyxproblem kanske..

I helgen blev det grillat hos mamma och pappa.
Linköpingsbesök, kalas, tystbergafika, tvätt och städning som tyvärr hör helgen till.

Den här veckan är inte nått mer extraordinärt än vanligt.
Hålla pass, jobba, lugga körkort och lektion på körskolan.


(okej .. inser att det här är världens trista inlägg ... men det måste ju komma sådana ibland också :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0