- The fight -

Ibland kan man då tjaffsa om de onödigaste grejerna..
"Ja men jag får ju inte kittla dig varför ska du kittla mig"
"Ja men du hoppade ju på mig de var ju inte kittel"
"Hoppade, hur menar du då, kan du förklara stog jag på din rygg med mina fötter och hoppade..?"
"Åh dig går det ju inte att disskutera"
"Ja men överdriva är du ju bra på iaf"

Asså, HALLÅ!!, Ursäkta..
Går man på dagis eller vad?
Men kanske behöver man ett tjaffs då och då, trots att det inte är någon man vill eller önskar, för att få utlopp och rensa luften lite :)

Och tur är väl det att tjaffsen är på dagisnivå, och inte allvarliga saker.
Chansen att reda ut, bli sams, och börja om är så mkt större då.
Och som vanligt somnade jag intill min älskling, och fick världens
bästa hejdåpuss när han gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0