- Ack så skönt -

Hellu.
Halsont är inget roligt, men det trotsade inte mig att hänga på en morgonpromenad med Anna-Karin.
Tiden går så mkt fortare om man går tillsammans med någon och samtidigt pratar och har trevligt :)
Ingen aning vart vi gick faktistl.. A-k har koll på lite olika rundor så vi gick bort mot högbrunn, och förbi
massa bodar, A-k hade aldrg gått ner bland bodarna berättade hon, och man fick en mystisk konstig känsla när man gick där (kanske ska tacka jägarna fillmerna för det..? ).
Sol, kyla, det var HÄRLIGT.
När jag kom hem var jag fylld av energi, så jag tog tag i det mastodontprojekt som legat och irriterat mig i huvudet.
STORSTÄDNING AB.
Fy fasen vad tråkigt det är igentligen, men det är så sjukt skönt och befriande när det är klart.
Ser redan fram emot imorrn när jag kommer hem till mitt nystädade hem. MUMS! :D
Fick blommor av min fina kille förra fredagen som nu hade börjat se hängiga och trista ut.
Men då kom jag på den fenomenala idén, så jag klippte av självka rosen från stjälken ( typ 6-7 st)
och la i en grund skål/vas.. blev super fint. Så förlänger man livet på dem lite till.
När jag väl var klar med städningen så betalade jag räkningar drack en smoothie ( 10 minuter ) sen var det bara att bege sig till jobbet... Man ville ju vara kvar i njuta..


(Svar till Farmor: Absolut, ska säga till chefen att vi måste handla en sådan, vi bor ju trotsallt granne med en bokhandel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0