- W -

Jag tycker veckorna går så sjukt fort jämt!
Redan onsdag och skönt är väl det.
Missförstånd, vara i ofas och att vara sur är bland det värsta som finns.
Tur att det kan gå över snabbt, som att dra bort ett plåster, fast långsamt...
Mamma och Pappa är hemma från Kreeeekland och jag fick massa resegodis.
NUM NUM NUM :)
Igår besökte Pappa, A-k och Sofie mig på mina 3 pass, mkt trevligt. (Mina klasser som nästan alla var fula förövrigt)
Och Malin mullis Erneby skrev till mig.
Hon är i USA.
Och seriöst, det går inte en vecka utan att jag tänker på Usa, jag vill dit,
vad jag vill göra, vad jag vill äta, vad jag vill shoppa.
I Love it helt enkelt :D

Markus har i 2 dagar imponerat på mig genom att göra både enchiladas och korv storganoff.
Han kanske bara låtsas vara "mindre duktig i köket", men sanningen är att han är superduktig! :)
Med en bättre känsla i magen, så tar jag mig an denna onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0