- Ogilla -

Jag ogillar att helgen tar slut så fort..
Fredagen blev lugn hemmagjord pizza med vin :-)
Lördag en liten promenad, röjde hemma hos M och jag övningskörde.
M var sugwn på bio jag var sugen på bowling plus våran obeslutsamhet resulterade i
en hemmakväll. Har ni set programmet helt magiskt på 1:an? Helt galet skickliga ;)
Jag och M sitter bara o gapar :)
På söndagen tog jag och M en LÅNG promenad, från stsn, förbinsjukhuset, oppeby, harg, stenbro, brandkärr och hem.. dä var man lite mör faktiskt...
Hem till V-gången för födelsedagsmiddag :) stek potatis och sås, samt äppelkaka efteråt :)) Mummmms!!
När vi kom hem så var jag uttråkad.....
Vilket var bra för jag lyckades laga 10 matlådor :)
Köttfärsås och pasta och även lasagne :)
Men det sjuka är att 10 matlådor låter hur mkt som helst och ser hur mkt som helst ut.. men jag och M räknade ut att det räker ju bara till onsdag...
Well well måndag.. gilla läget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0