- Monday -

Hej hallå bloggen :)
Helgen gick som vanligt med raketfart.
Fredagen blev hemmamiddag, rödvin och en härlig pojkvän :)
På lördagen så hade vi inspirationsdag på klubben, massa massa gruppträning.
Var rätt trött när dagen var slut vid 15.30-snåret.
Hem, vila, duscha ----> och sedan vidare på födelsedagsmiddag.
M's mormor och morfar hade fyllt år, så vi var där med en del släktingar till M och åt
på nyrenoverade stenbro salonger. Jättegod mat!!
Jag åt Kyckling Ballotine (jaa.. precis vad är det?? ) Kyckling som var fylld med parmesan, soltorkade tomater, parmesan. Till detta rödvinsky, och en svamprisotto. MUMMA!
När middagen var slut, drog vi, bubbel och det glada humöret vidare till födelsedagsfirande Sofie :)
Massa härliga vänner under ett o samma tak, super!
Kvällen avslutades på C & D.
Jag hade bestämt mig för att på söndagen så ska jag göra absolut ingenting.
På 14 dgr har jag jobbat alla utan 2.
M & jag vaknade hos mig, gick till kronhallen, handlade, upp till M och lagade världens brakbrunsch.
Sen låg vi i soffan hela dagen, och ingen överdrift, verkligen HEEEELA dagen.
Man blir faktiskt lite stressad av att göra ingenting, så fick ta o brotta ner M lite också :)
Hehe.
Vi avverkade 2 filmer, och 2 skivor utav sex and the city.
Det var helgen det.

Idag måndag, starten på min 90% tjänst och som min nya roll Medlemsrådgivare.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0