- I'm not afraid -

Får man lov att vara lite skadeglad.. ? :P
Typ som den där klasskompisen som var så taskig, som ej kan hälsa nu, men ser ut som 7 svåra år i ansiktet?
Eller den där personen som som sitter på sin höga pedistal och irriterar men som numera säljer dammsugare..
( jag skrattar ju lite gott innombords ;) )

Lördag, imorrn söndag och sen var det jobb igen ... bläääh, gillar inte det här ekorrelivet riktigt..

Någon som har erfarenhet av att göra hemmagjord glass?
Är sugen att prova göra det iaf, antingen kanelglass eller mintchoklad.
Får se om jag hinner, för idag så ska jag:

Plugga körkort (should should should ... )
Fika med mormor
Surfa på internet
Laga mat
Laga glass
Börja känna mig förkyld så vila lite kanske
.. eller titta på koreografi t.ex. styrka eller harmoni
Och ikväll är det födelsedagsfest.

Hoppas ni har en fantastisk lördag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0