- Godmorgon -

mm

Mörkt mörkt mörkt när man vaknar .. suck. Nej jag ska försöka sluta klaga.. det kommer ju trotsallt vara mörkt typ 6 månader till så =).
Inatt har jag drömt väldigt mkt, drömde att jag var bakfull och försov mig.. När man drömmer det så blir man sjukt stressad.. jag vaknade flera ggr innan klockan ringde, när klockan ringde kastade jag mig på telefonen för att se vad klockan var..
Men men, nu är jag uppe och vaken.
Julsugen, födelsedagssugen, tårtsugen, vintersugen, pyntsugen, shoppingssugen.
(men det får vänta lite)
Nu kl 10.00 så ska jag träffa Matilda hon flyttar ju snart till Tyskland.
Sen är det jobb som gäller..
Och känner att jag gjorde ett JÄVLIGT bra jobb igår på jobbet..
Malin medlemsrådgivare lyckades skriva in 4 nya medlemmar :)
Mkt nöjd :)
Tisdag.. jag drömmer vidare om prylar, resor, jul osv.
Ha en fin tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0