- ba ba ba ba ba.. baba-

Untitled #41

Jag måste erkänna att jag syndat hela veckan, men vafaaan, jag tränar ju.
Och en liten bit här och en liten bit där.. Speciellt när man vaknar.
Man går som i trans typ som frankenstein armarna rakt ut samtidigt som man
fradgar ut "godis. goooodis". (Nästan ;) )
Nästa vecka får det bli nya tag.
Torsdag redan veckorna går så himmla fort.
Äntligen fick man umgås lite med Markus igår, trots att varje kväll blir så kort..
Det är måsten, laga mat, äta den, och plocka undan.
Det är ju kvalitén jag vill åt, sitta och prata, njuta utav varandras sällskap.
Det brukar det bli desto mer utav på helgerna..
Men i början av veckan känns det så långt dit.
=)
Men äntligen torsdag.
Jag ska till frisören, jobba, äta, försöka umgås, och sova.
Hoppas ni får en bra torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0