Tisdag

Hej hopp.
Min helg har vart alla tiders!
På fredagen så firade vi Lena (Markus mamma) i Tystberga.
Supergodmat, vin, trevligt :)
Hemma halv tolv, och kommer på jag har ju inte packat.
Så nattpackning sen upp till Markus för skönhetssömn.
På morgonen blev det en liten frukost sen åkte jag och Markus på "minisemester".
Till Stockholm for vi för lite julshopping, mys, hotellvistelse, champagne, vin, mat, goooooos :D
Jättehärligt var det!
Vi firade första advent OCH 6 månader ihop hemma hos mig med hemmagjord potatisgratäng, fläskfilé och pepparsås. HUUUUUR GOTT SOM HELST :D

Jag tycker verkligen att tiden bara rinner iväg, snart är det jul, nyår, 2012.. det går så fort.
Har nu redan lyckats handla 4 julklappar, det känns skönt, men har många klappar kvar, dessutom 2 födelsedagsbarn i december att handla presenter åt. Så jag har lite att klura på.
Sen vill jag innan jul:
Adventsstäda - topp till tå, tvätta golv, fönster, städa alla skåp, rengöra spisen och bakom, ni fattar :) (inte kul men vilken befrielsekänsla när det är gjort).
Adventsbaka, lussegrejer, knäck, kola, pepparkakor.
Julgran -klä och fixa.
Sen göra en liten minijul med Markus :D

Och på tal om jul, så skulle vi pynta hos Markus igår.
"Du kanske blir jätteglad om du får pynta hos mig"
"Ja men det kan jag väl göra.."
"Ja men då går vi upp på vinden och hämtar jullådan"
(Jag har redan berättat för Markus att jag inte har några jultomtar hos mig ...)
(Se bild ovan.... )

Idag har jag vart på bilskolan och kört min 11 lektion. Det går frammåt men måste träna mer på planera
inför rondeller och korsningar, men det går bättre och bättre.
Tänkte flirta lite med min pappa så vi kanske kan köra lite i helgen :)
Nästa lektion blir det landsväg och motorväg .. hjääääälp!

Nu ska ja julklappsplanera lite och gå på stan innan jobbet.
Hoppas ni får en fin tisdag!
Mvh Malin CMS

Kommentarer
Postat av: mati

va duktig du är med bilandet! snart kommer du ha detdär kortet! jag hejar på dig! motorvägen kommer gå galant, wroooommmm

2011-11-29 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0