- Guess who's back -

Efter konsertbesvikelser och mycket annat så är det måndag igen och på tok för längesedan jag skrev i den lilla bloggen.
Vad har hänt sen sist?

Fredagen blev lugn (om man kan räkna 4 pass, totalt 2 h och en långpromenix till Ö&B som lugn?!).
Lax och Sex & the city, äntligen har jag och M kollat klart hela säsongen.
Men som vi sa, va vad ska vi göra nu då när det är slut?! Vi har ju lagt flera timmar av våra liv på Carrie Bradshaw med vänne, haha vilket I-landsproblem.

Lördagen var rätt så seg på förmiddagen, frukost länge med amerikanska pannkakor. Städning hemma hos mig inför kvällens fest. Lite kompisar till mig och lite kompisar till Markus samlades hos mig. Jag överraskades med vin och tårta. Mycket trevligt! Gick ut i vardagsrummet och blev mycket förvånad över synen en gammal man, scream och en häst stog på min balkong. Men de var så välkomna så, det var ju i själva verket Ludde, Sötis och Paavo. :) Kvällen gick vidare till Coctails and Dreams där det dansades loss :)
3 nattkorvar med bröd klämmde jag och min prins i oss (HAHA) innan vi somnade.

Som vanligt så kan jag inte sova särskilt länge dagen efter denna dag inget undantag. Dessutom skulle det ju bli kalas.. Ännu mer stress. Städa städa och ännu mera städning. :)
Jag och Markus handlade JÄTTEMYCKET fika och laddade inför kalas med släkten.
Mycket trevligt och fick jättefina presenter så tack så mkt fina släkten!
Blev rätt sent igår trotsallt jag och M ägnade 2 h åt att boka hotell, effektiva som vi är.
Sen fastade vi framför Beck - Mannen utan ansikte.

Tanken var att jag skulle gå upp kl 07:00, men nej klickade på snooze.
Det ringde igen, jag stängde av larmet.
Vaknade vid 08:00, somnade om.
Och gick tillsut upp kl 08:45.
Snacka trött tjej, är fortfarande trött med både huvud och halsont.
Så går det när man lever loppan på helgerna.

Denna vecka full rulle i vanlig ordning.
Tänkte bli 23 år, äta middag, träna, jobba, sova, äta, andas ..ja ni vet.
Sen i helgen så åker jag och kollegorna på AMT i Västerås (branchträff).
Ska bli kul, men det är trist att det är precis hela helgen.. så nästa helg, är det helg på riktigt.
That's al foks, have a nice week.

Kommentarer
Postat av: mati

2 timmar till att boka hotell... vart ska ni? miss you! puss

2011-11-07 @ 18:56:35
URL: http://matildagoes.blogg.se/
Postat av: sarizzz

tipsar om Rederiet. jag och P kollar pådet nu, det är faktiskt spännande(tro det eller ej!) och det finns hela 22 säsonger ;)

2011-11-09 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0