-2011-11-15-

Västeråshelgen har tagot hårt på krafterna för samtliga i personalen (men vi vill inte erkänna det ;) ).
Har iaf haft en bra och trevlig helg! På lördagskvällen var det fest, Kristian vann bäst klädda kille under kvällen och Tony Irving underhöll med dans. Vi han även med ett schlagerquiz och mycket dans.
Hamnade väl i säng nån gång efter 3-snåret.. Upp tidigt på söndagen, för Tony och Kristina skulle ju ha föreläsning vid 9.00.. ner i frukosten.. så jäkla lungt.. vart är alla? Ska det verkligen börja kl 09.00?? Neeeej, oj då, kl 10:00. Jaja.. vi fick verkligen tid att njuta av vår hotellfrukost.
I slutet av dagen så var det utlottning av priser från sponsorerna och nyköping drog hem full pott (3 priser).
Jennie började med en pulsklocka.
Jag vann en pilatesboll från Casall och Kristian vann TRX ( gummiband som är lite starkare som man kan fästa i taket för div. styrketräningsövningar).
Så det var ju super också.
På vägen hem stannade vi för pizza i E-tuna, den var god, men det är den långsammaste pizzan i världshistorian tror jag, men tur att den var god som sagt. Jag och Kristian somnade som fågelholkar i bilen.. och tur var väl det kanske så man hade liiiiiite energi till kvällen.
På kvällen hade nämligen jag och Markus bjudit in Kent och Lena på tacos. :)
Det var så längesedan jag träffade dem, och det var trevligt, även fast värdparet var något låga på energi ;).
Jag fick ett JÄTTEFINT armband och fina blommor.
Och när jag kom hem, så låg det en sprillans nya FIN pappelinamatta :D

Måndag - var ju inte superpepp på hålla träning, men det blev det ändå.
Och idag kan jag ju berätta att jag har TRÄNINGSVÄRK!
Men men, jag nyser vidare och kör på idag också, men innan jobb, lite körskola!
:D

Bye bye

(Lena stolstyget är från Ikea :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0