MMmm bop

Igår ingick jag Jennie och Kristian i ett test.
Vi var ju på AMT här i april och då var det ett
företag som heter Top Formula som var med.
De skickade för någon vecka sedan solpiller till oss.
60 kapslar 1 / dag så ska man bli brun.
Nu har vi tagit 20 var. Tog foto på oss igår så
ska vi testa detta i 20 dagar för att se om de ger någon effekt.
Vad tror ni?


IDAG ÄR DET FREDAG OCHJAG ÄR LEDIG.
HERRE JESUS OCH HALLELUJA.
SKÖNT SKÖNT SKÖNT SKÖNT
Så idag tar jag mitt pick och pack och drar till STOCKHOLM.
Shopping, middag, Malin Erneby, vin, fest.
UNDERBART!
och solen lyser jag är på strålande humör.
Har gjort en liten shoppinglista också :).
Ha en fin helg!
Kram


Svar på kommentar:
På tapasbaren åt jag (hör och HÄPNA)
Vitlöksbröd
Champinjoner frästa i olja och vitlök
Scampi frästa i olja vitlök och chili
Friterade mozzarella sticks
Mininachos
Toast med getost, honung och valnötter
OCH
Friterad snickers med vaniljglass.
Deru ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0