TORS dag

Hej hopp.
Igår fungerade inte blogg.se som det skulle .. typiskt när man hade inspirationen..
Men men , här kommer ett ytterligare halvtrist inlägg.

Började dagen med 60 min promenad (t & f tandläkaren). Tandläkarbesök, där jag
hade förbättrat mig och min tandsköterska Hedwig var asskön! :D Äntligen en skön
tandmänniska...

Sen var jag sjukt duktig o städade vårat personalrum och omklädningsrummen som kände
mig som värsta svettlöken :)
Macka som vanligt i köket sen tog jag med mig Sofie och gick hem till mig.
Råkade surfa in på Ryan Air och råkade boka en resa 11-18 juni till Rimini .. Det går fort i svängarna ibland.
Speciellt eftersom det är 3 dagar kvar!?!?!

3 dagar kvar!! Herregud Jesus...
Bara det att jag har MEGA ÅNGEST för att det står Håkansson och Haakansson i passet men Hakansson på biljetten..... FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jag kan onekligen vara den första turisten på denna jord som har / haft detta problem. (försöker jag trösta mig med)
Börja småpacka lite idag ...

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0