T i s d a g

Jonna och jag är riktigt flitiga när det kommer till NY shopping.
Idag har vi bl.a. besökt Century 21 - och herregud säger jag bara.
När 2 h hade gått hade vi endast hängt vid väskor och plånböcker.. GALET.
Men idag har det (trots shopping) gått mer i sightseeings tecken.
Jag och Jonnis börjde dagen med en kaffe på starbucks och begav
oss sedan till Central Park. HELT FANTASTISKT. Och skönt väder med solen
så det kändes som riktig riktig vår.
Strawberry fields, The boathouse.
Andrea slöt upp med oss och vi gick på Brooklyn Bridge, senare tog vi färjan
förbi Frihetsgudinnan.
Och dessutom har vi hunnit med en manikyr på ett tjingtjonghak :)

Jag är iaf mkt nöjd med mina inköp en Guessväska och en Michael Kors plånbok.
(Och div. amerikanskt godis, amerikanska hårvårdsprodukter, nagelgrejer, tandblekningsgrejer)
Ja det blir alltid lite mer shopping än vad man tänkt sig.

Imorgon ska jag och Jonna till biblioteket där Carrie & Mr. Big gifte sig i Sex and The city, gå förbi Victoria Secret för 3.e gången för att se om de fått in min bikini (och kanske köpa nått mer.. :P ).
Kvällen blir i nårheten av Broadway där vi brudar och Andreas kille ska på Lejonkungen-musikal och äta på en restaurang som heter The wiev. Högt upp i luften och som snurrar lååångsamt så man får 360 graders vy över stan.
Flott skare' va.

Ha det så bra där hemma in schweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0