Tid är inget man har, det är något man tar

Så sant som sagt.
Började inte förns 12:00 idag, MEN, har vart så less på disk, odammsugade golv, äckliga hyllor i mitt oorganierade kylskåp.
Så jag tog mig tid..
Städade, diskade, dammsög, plocka ur och torkade ur kylskåpet.
Övningskörde med pappa, lagade matlåda samt hämtade det nya id-kortet på banken... INNAN 12:00
Hann tom till jobbet 11:45 så jag var förberedd på mitt pass :)

12:00 Dansa Mix
12:30 Mage / Rygg

(ni kanske inte läste frukost ovan .. just därför den fick prioriteras bort mot en påse brio)
(och en påse brio by the way, vem fan käkar det nu förtiden, jo jag.. :P )

Men iaf... med en påse brio i magen så är man inte askaxig på dansamix samt mage/rygg trots att det gick ;)

..

"Jennie jag hoppar in i duschen"
"Nej det gör du inte alls... eller annars duschar du jävligt snabbt"
"Ehh.. vadårå?"
"Strix television var här och sökte dig nyss"

... ni kan ju tänka er .. en på se brio+trött som ett as+tomatfärg i ansiktet+svettig som ett djur...

"STRIX!?"
"Ja..."
"Vad ville dem`?"
"Jag vet inte..."
"Joo... kom igen.."
"Nej seriöst"

Helt plötsligt kom strix television .. Är det du som är Malin? Heej, jo vi har fått tips om att du precis träffat någon.
Med någon menas Markus.
Ehh... jaa.... (känner mig nervös, lurad, nyfiken) HAHA
Hur länge har ni träffats då?
En månad..
Nej men vad KUUUUUL
Har du träffat hans föräldrar?
Jaa... ?
Och han dina?
Jaa....
Ja okej vad synd för oss för vi håller på att starta ett nytt tv-pogram för människor som precis träffats men inte träffat föräldrarna...


HERREGUD, sen så fick man inte säga det till sin partner heller.
Tänk er själva.. har precis träffat en potentiell ny partner.. allt känns as bra.
Du tackar jag till detta tv program och lixom lurar honom.. det skulle ju lika
lätt kunna skita sig med denne personen då.
HAHA

"Mina vänner" hade tipsat dem om mig... :P
Så nu vänner är det bara att tillkännage sig..

En helt normal onsdag?

Kommentarer
Postat av: Lilla kompisen

hahahha sjukt kuul!!

bra jobbat du börjar komma in i mina Morgon rutiner=)

puuuussss

2011-06-29 @ 16:34:42
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0