<3

Så trött så trött fortfarande efter helgens fester :)
Midsommar firades till en början på Vadaregången med Mamma, Pappa och Mormor.
Gjorde en fin krans och åt fantastisk god mat :)
Vidare hem till Rundis, där typ 18 personer droppade in, oops.
Men det blev ju bra ändå :)
Vidare ut till "typ rundtuna" där en stor midsommarfest väntade.
Kanske 30-40 personer som grillade, åt, dansade, sjöng och bara hade det allmänt bra.
HÄRLIGT!
Somnade hos Markus tillsammans med 5 killar till .. yes.
Killar i grupp är inte som tjejer i grupp, för att konstatera bara :)

Lördagen drog grabbarna till Tystberga för poolparty och jag tog en lugnare dag tillsammans med bl.a. Py.
Kvällen blev det kalas/party hemma hos Sara.J och sedan utgång till hamnmagasinet.
Trevligt trevligt.

Söndagen en stillsam dag, jag inredde min balkong och avslutade dagen med middag i hamnen med 10 andra personer.

TRÖTT MÅNDAG
TRÖTT TISDAG
suck...

Men..

När jag kom hem från jobbet igår hittar jag en stor bukett med jättefina blommor, och ett superfint kort.
Från mitt hjärta, för att han hade haft en helt fantastisk första månad som par med mig.
Han är FÖR UNDERBAR!!
Jag är kär!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0