Skepp o hoj

Idag bär det av mot äventyr =)
Men jag har haft en mysig helg med M :)
Vart ute på sjön, druckit drinkar, utgång, fikat, hyrt film.
Men igår när vi kom till inerrgården stog det en ambulans..
senare efter vi hyrt film så stog det en begravningsbil där..
Man får lite kalla kårar när man ser sådant, sen fick vi se hur
de skickade in en kropp i bilen och antagligen är det Marcus granne..
Usch!
Man blir lite... ja jag vet inte vad.. men man får en obehaglig känsla..

Nu är det en veckas semester till och jag har tvingat Markus planera
massa saker med mig trots att han är mer utav en spontan person men
hans flickvän stressar och planerar.. men de är ju mest för att jag vill
se fram emot saker.
Så denna vecka blir det söderköping, kolmården och kanske en grillbuffé.
Häng på ni som vill??

Och lördagen har jag höga förväntningar på för Miss J.Nybäck kommer och
vet att även fröken S.Eriksson kommer joina och säkert många andra härliga bruds.
Det ska bli mat, drinkar och skandal :D:D
YEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0