I'm in love I'm in love I wanna do it

Ja men då var det semester..
Och inte tusan sover man längre för det.
I fredags så överraskade jag Markus med städning och middag.
Tror han blev ganska så glad :)
Frank och Sofie kom också efter en stund och drack något glas vin.
Inte allt för sent i säng, skön fredag.

På lördagen fick Markus sina päron att åka ut på skön, och vi var inte
sena att haka på. Ut på skön, sola, badade 1 gång och grillade lite granna.
Mkt trevligt, MEN råkade bränna mig.. aj aj aj.. har fortfarande ont.
Sjön suger så att säga :)
På em / kvällen åkte vi hem till V-gången och grillade hos Mammi O Pappi.
Och kvällen så blev det party.

Sen händer ju det sjuka... både jag och M sover till 13:15.... 13.15.... halva dagen
blåste lixom bort...  TRIST!!
Vi hann med en tripp till hans Mormor och Morfar som tyckte det var SÅ KUL att träffa mig.
Så det var ju roligt.
Räkort och aioli, metallica konsert på tv och sen "tidig" sömn.

Och nu väntar en vecka med semester :)
Idag tänkte jag försöka övningsköra lite granna... (har sagt 3 ggr innan jag skriver in mig på en körskola..) låter det klokt??
Träffa Anna-Karin lite granna :)
Sen om man skulle försöka baka någonting kanske...
Men känner mig lite förkyld så de blir nog ingen träning minsann..

Då har ni koll på mig ...
Ps. I'm in löve ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0