Hej lilla bloggen!

It's been a while..
Men nu är man förhoppningsvis tillbaka lite i rutin.
Förra veckan var det min näst sista semestervecka, nu jobb i 2 veckor, och sedan en sista semestervecka.
Vad har hänt på min semester.
Badat, solat, söderköping och smultronstället, kolmården, stand up på forssen, middag i hamnen och en och annan fest och film. (en del vin också )
Men men, det kanske hör en semester till.
Någonting annat.. jo hunnit blivit sjuk 2 ggr ... yeeeey... story of my life ;)

Imorse for Markus och hans grabbgäng till Rhodos.. :(
Jag hoppas verkligen de kommer få det superbra, men jag kommer sakna honom.
Vaknade till imorse (och han var borta...) då fick jag nästan en klump i magen.. tänkte nej nej neeej
han vi inte säga hejdå ens en gång .. men insåg att han var i vardagsrummet puuuh.
När man är så van med någonting så känns det så fel när det inte är som vanligt.
Veckan kommer gå fort och jag kommer sysselsätta mig som bara den .. men det är lite ledsamt ändå..
Och det jobbigaste av allt... jag har ju bråkat med honom hela sommarn som gått om hur brun jag är..
Men nu får jag nog kliva av den prispallen efter hans vecka.
Det blir hårdkörning i CMS Solarium :)

Nu ska jag försöka lära mig någon ny Dansa Mix låt så mina deltagare blir glada sen :)
Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0