*

Tjena mittbena.
I måndags så var Marcus Matilda och Linnea hos mig.
Vi snackade skit, åt mat och gjorde iordning inför min överraskning till Markus.
Han kom nämligen hem på tisdagen.
Hade städat hans lägenhet, lämnat ros och lapp och bad honom komma hem till mig kl 18.
Sagt och gjort, jag var alldeles nervös och pirrig innan .. nästan så jag inte kom ihåg hur han såg ut.
Men det var så härligt när han ringde på dörren! Har verkligen längtat efter honom :)
Han blev serverad pannkakstårta och senare räkor och aioli.
Vi tog en promenad runt hamnen och hyrde en film på vägen hem.

Under natten .. kryper bacilusker sig på mig .. och jag börjar bli sjuk. SKIT!
Kul att bli sjuk inför semestern... NEJ NEJ NEJ
Kände av det igår.. vilket verkligen brutit ut i min hals nu, torr och slemmhosta och huvudvärk.
Men åter till igår..
Igår så var det två månader sedan jag och Markus blev tillsammans.
Detta firades med middaf på tres Tapas. Har vart där en gång tidigare men Markus, (Frank och Sofie som också var med) hade aldrig vart där tidigare.
Vi åt bl.a. Nachos, Salsa, gratinerad getosttoast, vitlöksfrästa champinjoner, scampiräkor och quasidillas (eller hur de stavas). Rött vin och Mojito. Numm numm numm.

Ikväll är det rökeriet som gäller med mina några fina vänner i hamnen och sen packa väska och SOOOOOVA!
Sova sova sova, så man blir frisk någon gång.
Vad är erat bästa frisk mot förlylningsknep?
Bombardera mig med förslag tack :)

Ha en super torsdag.
(fick igår lära mig att man enligt mig ska skryta om saker och ting)
Så imorrn åker jag en Porsche 911 som går på 1.4 miljoner .. (och jag som inte ens har körkort) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0