Nej!

Är det inte konstigt så säg ..
1. Man vill inte bli sjuk
2. Man har aldrig tid för att vara sjuk
MEN ändå lyckas jag hitta en liten lucka för att klämma in lite sjukdom.
Imorse började det med att jag var så FRUKTANSVÄRT trött.
Visst man kan vara trött ibland.. men trötthet på ett annat sätt.
Högg i ryggen när jag tog djupa andetag.
Ont i magen, illamående, huvudvärk, frossa, varm.
Japp, så grattis till mig som lyckades vara frisk i hela 19 dagar detta år.
På't igen ba.

Nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 7.
Då vet ja lite mer om morgondagns arbete och efter det
kan jag slappna av och somna.
Men bland de värsta jag vet är att somna tidigt då risken finns
att man vaknar mitt i natten .. o mitt i natten finns det INGENTING
man kan göra.

Jag är glad att jag har riktiga superkollegor som kan ställa upp
och hjälpa när det kniper.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0