Lätt tuff start

2011 känns helt fantastiskt hittills.
Har kunnat träna :)
Inte var sjuk (eller ? )
Och har rätt mkt fritid :)
Två fulla arbetdagar och 3 timmar torsdag.
TOPPEN!

Idag har jag kört kondition 20 minuter på maskinen och ett corepass.
Även tryckt i mig mindre än vad jag ska och det känns riktigt bra-
(om jag inte sa de ska jag göra ett ärligt försök att känna mig bekväm i bikini i sommar :) )
Jag hoppas jag orkar stå ut, igår hade ju jag och M värsta pepptalket.. och vad gjorrde vi på kvällen
jo åt choklad.
Men idag är det tisdag och skärpning.

Kom på det 4:e? målet, att köpa tandtråd, kom på att
det brukar ju vara nån gång i feb/mars man blir kallad till tandläkaren..
och det känns likadant varje år.. som ett prov man inte pluggat till aj aj aj.

Idag var även en medlem så himmla gullig mot mig..
jag har med mig en present åt dig..
Om du fortsätter att vara sjuk nu vet ja inte vad jag gör.
Så nu ska jag dricka B's mirakeldryck. Så wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0