I kissed a dog ..

.. and I liked it.
eller nej.. eller jo faktiskt.. men jag gillade det på rätt sätt, inte fel sätt.. :P
Mötte Matilda, Gustav och SIGGE på vägen hem.
Sigge är en salt och peppar SCNAUZER
<3
Jag var helt slut efter utbildningen och ser på andra sidan gatan en schnauzer o tänkte ååhh...
Sen ser jag mattans jacka gå över gatan och sen kom de över o hälsade.
Kärlek vid första ögonkastet.. fick en hundpuss på munnen också.. as äckligt men de sket jag i
då de va från en schnausie :)
Jaa de gjorde verkligen min dag :P

Helgen har vart kul, och jag har så ont i hela min kropp helt galet.
Duktigt hade jag även bokat tvättstugan ..
Så de bli pang bom sömn när jag väl lägger mig ner för att blunda sedan.
Skönt det.
Ser fram emot helgen nästa vecka då de blir lite ledighet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0