!

Tack för den hippa låten : A N O N Y M :P
Fan vad jag k'nner igen den från någon film eller nått? Remind me?


KVÄLLENS GILLA: Dansa Mix 10
- As bra låtar som jag håller på att öva in nu

KVÄLLENS OGILLA: GRANNAR
Ja det har inte undgått någon att det är 13 dagsafton..
detta innebär på Östra Rundgatan 4 B 2 trappor eller möjligen en trappa
(lite oklart vilken granne.. men mer troligt övre)
att ha fest en onsdag, och ja det kan man ha inget fel i det.. MEN
När jag hör vad mohombi sjunger, eller älskade ängel, etc... då är det sådär.
Bara när man hör dunk dunk från basen är det irri! Så när man tom hör vad de sjunger
är det MKT IRRI!

Vad är det för regler som gäller??
När är det okej att känna sig som en gnällspik?
Och frågan är, ska man knacka på eller ska man ringa securitas.. ?

Jag hör inget när jag kör singelladies och övar på kick kick kick bam bam bam...
men det kan jag inte göra hela natten..

Jahapp nu bytte de till mr. cool ...
Tur att man har kvar några öronploppar någonstans???
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0