Buon Giorno

Come stai?
:)
Är riktigt sugen på att kunna prata franska eller italienska flytande..
Men det verkar inte hända över en natt.
Igår var det alla hjärtans dag .. iofs tycker jag det är en liten mysig dag.
Och är man singel så ska man tydligen vara deppig och nere.
Men om människor visste singellivetsfördelar .. tjohoo :P
HAHA.
Började dagen förkyld med funwalk. Det mest ostiga passet jag kört hittils.
1. Chris Brown - With You
2. Fame - Give me your love
3. BWO - Temple of love
4. Haddaway - What is love
5. David Guetta/Kelly Rowland - When love takes over
6. BWO - Lay your love on me
7. September - Kärlekenstunga
Skämdes lite till en början.. men sen när what is love kom, då släppte alla hämningar.
UNDERBART

Skyndade mig hem från jobbet då min allahjärtansdag skulle firas hos Linnea.
Då ser jag min fina mamma på innergården och blir jätte glad :)
Alla hjärtansdagblomma och förkylningskurer <3 <3 <3 <3
Åkte vidare till Linnea där Grogg-Skräckfilm-Långkalsonger-Och onyttigheter skulle börja.
En riktigt mysig kväll med Linnea, Matilda, Pys och Erika.


Sov som en baby när jag kom hem tills klockan var 6 och jag inte kunde andas genom näsan.
Jäkla skit de här o vara sjuk .. men inget stoppar mig från min FW.
Drömmer om det, lever det, andas det.
Känner mig som världens bästa dj :D
HAHA.

What's up with the snow?
Inte okej!
VÅR VÅR VÅR!
Undra om det är vår i New York? :P
19 dgr!! :)


Bjuder på en snygg Marcusbild :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

nja tror inte att våren hunnit komma dit än! Men jag ska checka vädret när det är en vecka kvar. Just nu ligger det runt 5 plusgrader tror jag :/

2011-02-17 @ 01:02:07
URL: http://jonnanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0