Vad hände?

Igår kväll så fick jag lite ont i magen, käkade kvällsmat, inge konstigt, sen la jag och M oss i soffan och kollade film.
Och jag fick bara mer och mer ont .. det kom och gick som nått brännande / svidande.
Det eskalerade och nu har jag mått dåligt hela natten sovit väldigt dåligt och kastat upp det jag ätit de senaste dygnet.
Bläää! Det är verkligen vidrigt, jobbigt och hemskt.
Måste vara ledig från jobbet, och jag är aldrig hemma och är sjuk, så har ångest för det!
Sen vill jag inte vara hemma, och må dåligt!
Har dessutom en spatid imorrn som jag nog måste avboka inom 24 timmar om den inte ska brinna inne så att säga.
Och då är ju frågan, hur mår jag imorrn?
Det är ju fan inte lätt att veta..

Åhhhh! ¤%#&%"%&"!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0