Tis 13/12-11

Men det gick ju bra trots allt... :) Man lär sig ju av sina misstag. Idag gick det mycket bättre. T sa tom att jag var mjukare i växlingarna än vad han är =) Då kanske du blir sur sa jag.. Men sen kom vi fram till om jag lyckas så har ju han gjort ett bra jobb. Träffade min mamms på stan, kollade på julklappar och jag lyckades (typ, för man ska aldrig säga aldrig) bli klar med julklappar och födelsedagspresenter. Känns så skönt, så nu kan man koncentrera sig på julbak, julpynt, grananar, julfester och vad man ska ha på dig som är ett lika stort projekt som att hitta bra julklappar till alla :) Lucia idag, härligt, vi får se om jag lyckas hitta på nått skoj på mitt pass :D Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0