*

Ännu en helg till ända..
I fredags kom Markus hem från Tyskland, och det var mysigt att ha honom tillbaka :)
Under lördagen hade vi en mkt slö dag, födelsedagsfikade lite, och lite kräftätning på kvällen.
Jag lyckades göra en riktigt smaskig kantarellpaj, pjuuh, man vet ju aldrig om man lyckas på första försöket.
=)
Uppe i ottan 06.55 för att vara exakt sprang hem i regnet, hämtade tvätt, upp till Makrus o tvätta, på gymmet 08.30 för möte.
Jorå man lever ju som en o annan rockstjärna.. :)
Nu har ja fortsatt vakta tvättstugan, och råkade slåpåextreme home makeover och bölat krokodiltårar-floder...
Så mkt att jag tittade på klockan och inser att tvättiden tog slut för 1 h sen.
Opps...
Sprang ner, smög, kasta ner tvätten i korgen, sprang ut, hissen upp och slängde dörren till lägenheten.. puuuustade ut..
Nu är tanken en nap på 1h vi får se om jag kan slita mig från tv och dator.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0