Tisdag

Idag hade jag min första körlektion :)
Var nervös redan igår ..
08.30 träffade jag min körlärare Tord.
Tord är lite som Leif GW Persson, loj, lugn, småkul på ett finurligt sätt,
men ändå är man rädd för honom, eller ja, man har respekt.
(och kanske var jag också extra nervös för det var första gången)
Vi krypkörde i hamnen, övade inbromsning och övade att stanna.
Sen körde jag från hamnen, två rondeller och upp på stan,
man fattar ju inte att man själv kan köra en bil ute på stan.
Då blir jag både nervös och pirrig. Men om man bara vet praktiskt,
hur ska jag göra, så fungerar det ju alldeles som det ska.
Det gäller bara att få in kunskapen i benmärgen när man är ute och kör..

Gick det bra??! Frågar man ju alltid, inte vet jag om det gick bra eller dåligt,
inte åt helvette iaf, och det måste ju vara ett bra betyg :)

Ikväll så är det tisdagsfunwalk premiär.
Det ska bli SÅ roligt.
Sen så ska Markus laga saltbäddslax för första gången helt själv.
Spännande kväll hehe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0