Friday

Regnet droppar neråt, och det är faktiskt riktigt ruggigt utomhus..
Men det gör ingenting det är ju faktiskt fredag idag.
Tänkte ta ett litet snabbt svep på stan efter jobbet, sen är det tvättstuga och en lugnare fredagskväll.
Försöker tänka ut nått trevligt man kan hitta på men har inte någon solklar plan sådär...
Spakväll?
Filmkväll?
Tapaskväll?

Det visar sig.
Imorgon är det grisfest, M har "varnat / upplyst" mig om att K ev kommer vilja dansa med mig så Markus och jag övade bugg i hans vardagsrum igår. HEHE.
Det är ju lite väl ostig musik, de här dansband, men men .. är väl bara att ta det för vad det är helt enkelt.
Om jag har riktig tur, och vädret tillåter, sitter jag upp på en häst imorrn. Var ju inte igår.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0