*"#%¤*#%"¤

Som om jag inte var höstbitter redan..
Så drömde jag någonting jag nu glömt, men minns att jag var sjukt irriterad och så vaknar man..
Man är ju inte from som ett lamm direkt nej sjukt irriterad.
Går hem från Markus, äter frukost, kommer igång med att lära mig koreografi till klasser.. (som jag sjutit på ett tag)
Känner mig ändå lite duktig nu, humöret på väg tillbaka..
Vet inte varför jag mitt i allt går ut i till vardagsrummet det har jag lixom glömt nu..
Tittar ut på balkongen .. min kruka med min lavendel som jag köpt för mina egna pengar som jag ställt ut på en balkong till en en lägenhet som jag hyr som står på ett bord som jag köpt som jag hängt på balkongen som jag hyrt ... ÄR SPÅRLÖST BORTA..
Dessutom  så har jag lämnat en soppåse där.. som jag glömt stänga, med ruttna grejer i, som vällt, eller någon tittat i, eller någon fågel rotat i .. så denna är utvälld över hela balkongjäveln... med rutten sörja, som sipprat ut.
Men seriöst, en krukjävel med lavendel?? Hur tattig får man bli?!
Är det tanter eller idioter som är ute och tjuvar?
Jävligt trött blir jag...
Så god jävla morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0