Thank god it's monday!

Idag har jag bestämt mig ..
Vad som än händer så ska jag göra mitt yttersta för att det ska bli en bra dag.
Trots att jag umgåtts med mina kollegor och nästan bara pratat jobb i helgen
är jag mer än någonsin taggad för att gå till jobbet.
Jag är målmedveten och peppad.
Det ska bli fantastiskt kul att se vad jag kan åstakomma på mitt arbete just idag.
Utbildningen i helgen har fått mig att tänka på ett nytt sätt, se saker annorlunda.
Endast jag skapar min egen lycka och endast jag sätter mina begränsningar.
Djupt, perhaps, men hjälpfullt för mig.

Vill tipsa om min lunch som jag gör idag - busenkelt.

Det var jag och Malin som lagade det här när jag var och hälsade på henne.
Ett folieark
En laxbit
Lite salt
Lite peppar
Hackad rödlök
Lite citronskivor
Vik ihop folien till ett laxpaket, in i ugnen 20 minuter på 200 C.
Serveras med t.ex. romsås och kokt potatis.
Ha en bra dag ni med!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0