Min lördag

Vaknade upp på villavillavadaregången :)
Sen tog jag mamma och pappa oss i kragen och stack till norrköping.
Lite småshoppat blev det för morsan och själv så fick jag mig en glass från
Ben & Jerrys (chunky monkey och fairly nuts, för intresseklubben att notera).
Senare åt vi på texas longhorn och åkte hemmåt.

Marcus plingade på, lisa och carro plingade på och slutligen plingade py på.
Och kvällen som skulle bli lugn (och är relativ lugn fortfarande)
resulterade i Saltbäddslax med pressad potatis och romsås.
2 fina drinkar med basilika i (Marcus gick bananas på min basilika så vi hade basilikia i ALLT)
och avslutade med mormors gi-dessert.
MUMMA.
Nu ska jag somna (och py titta) till en film.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0