Sunday!

Nu när jag sitter i min oklara lägenhet så har man ena stunden NOLL idéer andra stunden TUSEN idéer.
Visst är det typiskt.. funderar på att göra en s.k. "Moodboard" eller lixom en "mindmap" med bilder, ord, tankar.
Skulle vilja göra denna i min fina dator, men jag är OTEKNISK på bildbehandling.
Igår hittade jag en guide som jag skulle göra mina ögon på en bild mycket skarpare.. steg 6 sen vare stopp!
Jag fattade NOLL! Så jag ska nog fråga min syster om hjälp. För hon är en riktig fena på det!

Kollade på amazing race på tv, och de var och besökte ett barnhem i sydafrika.. och.. jag började typ grina.
Här sitter man och funderar på vilka gardiner man ska ha.. när de finns de som har de sämre. Och jag är verkligen INTE en exemplarisk person när det gäller välgörenhet men ibland önskar man att man var det..

Idag är det rösttime!
Vi får se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0